sobota 28. novembra 2015

Tortománia

Ako som sa dostala k tortám, to už si presne nepamätám. Možno to začalo kupovaním časopisu Torty od mamy a Dortománie a následným hľadaním na internete, ale zásadným míľnikom bola účasť na stretnutí amatérskych cukrárok v Moravanoch nad Váhom. Tam som mohla zblízka vidieť ako sa to robí; od úplných základov, ako je poťahovanie torty poťahovou hmotou, až po zdobenie a modelovanie figúrok. Mohla som si vyskúšať vyrobiť prvé ozdoby, otestovať a kúpiť rôzne pomôcky a nechať si poradiť od skúsenejších. 

Neskôr som absolvovala viac takýchto stretnutí na rôznych miestach a spoznala som sa s úžasnými ženami, ktoré prepadli tomuto koníčku a sú ochotné podeliť sa o o svoje skúsenosti a triky s ostatnými. Táto oblasť sa neuveriteľným tempom vyvíja, vznikajú stále nové pomôcky, techniky a materiály, a tak sa na každom stretnutí môžete naučiť niečo nové.


Ja som sa dokonca naučila robiť aj cukrové kvety na drôtiku, čo sa mi na začiatku zdalo nedosiahnuteľné umenie. 


Momentálne sa tortám toľko nevenujem a dala som prednosť inej kreatívnej tvorbe. Ale aj torty majú svoje miesto na mojej kreatívnej ceste.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára